website Gå videre til innholdet

Betal med Vipps, Klarna eller kort - enkelt og trygt

Frakt, retur og angrerett

1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK inkludert MVA.
 
Hos oss kan du betale både med Klarna faktura, Vipps og kort. Raskt, trygt og enkelt.

Les mer om betingelser på Klarna

Les mer om betingelser på Vipps

2. FRAKT
Vi har fast frakt på 99,- og fri frakt på ordrer over 1000,-

De fleste ordrer er på vei til deg innen 3 dager fra bestilling.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringsstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli belastet et gebyr på 59 kr om du ikke henter ut pakken din. Gebyret trekkes fra refusjonen. Fraktkostnaden på 99 kr blir ikke refundert.


3. RETUR
Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på original-emballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Varen skal returneres ubrukt og i originalemballasjen. Returkostnaden bæres av kjøper. Varen kan ikke sendes tilbake til Dyrekompaniet med mindre det er avtalt med oss. Om du angrer kjøpet blir ikke fraktkostnaden på 99 kr refundert.

I henhold til angrerettloven har du alltid 14 dagers angrerett hos oss. Du må varsle oss på tone@dyrekompaniet.no innen 14 dager etter mottatt vare om at du ønsker å benytte angreretten. Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut angreskjema (link) og send pakken til:
Dyrekompaniet AS, Veradammen 30, 3219 Sandefjord 


4. REKLAMASJON
Ved mottak av skadet, feil eller defekt vare må du ta kontakt med oss på tone@dyrekompaniet.no snarest. Vi vil dekke eventuelle returkostnader om du har fått en vare som ikke er i samme stand som lovet. Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.


5. KUNDESERVICE
Postadresse:
Dyrekompaniet AS,
Veradammen 30,
3219 Sandefjord
Mail:
tone@dyrekompaniet.no